Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ

Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ

Armenian Russian English
 Մենյու
 

 

Հաճախ տրվող հարցեր


«ԵսԵմ» ազգային նույնականացման հարթակ / բջջային նույնականացում և ստորագրություն (mID)

Ինչպե՞ս պետք է հայտարարագիր ներկայացնեն ՀՀ-ում չգտնվող ոչ ռեզիդենտները

Ոչ ռեզիդենտը «Ֆիզիկական անձանց էլեկտրոնային ծառայությունների միասնական համակարգ» մուտք գործելու համար պետք է ունենա

  • ՀՎՀՀ (Հարկ վճարողի հաշվառման համար),
  • օգտվողի անուն,
  • գաղտնաբառ։

Այս տվյալները ստանալու համար անհրաժեշտ է այցելել «Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգ» և ներկայացնել հայտ կամ դիմել ՊԵԿ-ի՝ հարկ վճարողների սպասարկման բաժիններ։

Ի՞նչ է անհրաժեշտ «ԵսԵՄ» ազգային նույնականացման հարթակից չիպ պարունակող նույնականացման քարտով օգտվելու համար

  • Windows օպերացիոն համակարգով գործող համակարգիչ,
  • չիպ պարունակող նույնականացման քարտ
  • (հիշիր՝ չիպ ունեն միայն մինչև 2023 թվականի փետրվարի 15-ը տրամադրված նույնականացման քարտերը),
  • PIN և PUK ծածկագրեր
  • (տրամադրվել են չիպ պարունակող նույնականացման քարտը ստանալիս (մինչև 2023 թվականի փետրվարի 15-ը))
  • նույնականացման քարտն ընթերցող սարք
  • Այն հնարավոր է ձեռքբերել «ԷԿԵՆԳ» ՓԲԸ-ից, ինչպես նաև առցանց խանութներից։

Անհրաժեշտ է՝

Ծրագրերի ներբեռնման, այդ թվում էլեկտրոնային թվային ստորագրության, ուղեցույցները ներկայացված են «ԷԿԵՆԳ» ՓԲԸ-ի կայքում

Ի՞նչպես ձեռքբերել նույնականացման քարտ

(հիշիր՝ չիպ ունեն միայն մինչև 2023 թվականի փետրվարի 15-ը տրամադրված նույնականացման քարտերը),

Նույնականացման քարտ ձեռքբերելու համար պետք է դիմենք Միգրացիոն ծառայության տարածքային անձնագրային գրասենյակ՝ նախապես գրանցվելով հետևյալ կայքում https://migration.e-gov.am/hy։

Արդյո՞ք սովորական (պլաստիկ) նույնականացման քարտի PIN և PUK ծածկագրերն անհրաժեշտ են բջջային նույնականացման SIM քարտ ստանալիս

Բջջային նույնականացման SIM քարտ ստանալիս չիպ պարունակող նույնականացման քարտի ծածկագրերն անհրաժեշտ չեն։

Հնարավոր է արդյոք ստանալ «ԵսԵմ» բջջային նույնականացման SIM քարտ այլ անձի հեռախոսահամարով

«ԵսԵմ» բջջային նույնականացման SIM քարտ ստանալու համար հեռախոսահամարը պետք է գրանցված լինի տվյալ քաղաքացու անունով։

Հեռախոսահամարի անվանափոխման հարցերով անհրաժեշտ է խորհրդակցել բջջային օպերատորի հետ։

Հնարավոր է արդյոք ձեռքբերել «ԵսԵմ» բջջային նույնականացման SIM քարտ բոլոր տիպի  բջջային  հեռախոսների համար։

eSIM բջջային հեռախոսների համար այս ծառայությունը  կիրառելի չէ։

Որքա՞ն է անհրաժեշտ վճարել բջջային նույնականացման SIM քարտ ստանալու համար

«ԵսԵՄ» բջջային նույնականացման SIM քարտ ստանալու պայմանները և արժեքները անհրաժեշտ է ճշտել համապատասխան բջջային օպերատորից։

Որո՞նք են «ԵսԵմ» բջջային նույնականացման SIM քարտ ստանալու քայլերը

Անհրաժեշտ է բացառապես ֆիզիկական քարտ (չիպ) պարունակող բջջային հեռախոսով և նույնականացման քարտով (չիպ պարունակող կամ առանց դրա) մոտենալ բջջային կապի օպերատորի ցանկացած գրասենյակ, որտեղ Ձեզ կտրամադրվի «ԵսԵմ» բջջային նույնականացման SIM քարտ։

ԿԱՐԵՎՈՐ՝

Բջջային նույնականացման SIM քարտ ստանալիս պետք է ապահովել հետևյալ պահանջները.

  • նույնականացման քարտ (չիպով կամ առանց չիպի),
  • ֆիզիկական քարտ (չիպ) պարունակող բջջային հեռախոս։

Բջջային օպերատորի գրասենյակում օպերատորը գեներացնում է բջջային նույնականացման SIM քարտի հավաստագրերը, իսկ հաճախորդը ինքնուրույն ստեղծում է ծածկագիր(ներ)ը (PIN կոդը)։

ԿԱՐԵՎՈՐ՝

Ոչ մի դեպքում չհամաձայնվեք ծածկագրի ստեղծումը կատարել բջջային օպերատորի գրասենյակից դուրս պայմաններում։

Ովքե՞ր կարող են օգտվել «ԵսԵմ» ազգային նույնականացման հարթակից

«ԵսԵմ» ազգային նույնականացման հարթակից կարող են օգտվել միայն ՀՀ քաղաքացիները, ովքեր ունեն՝

  • չիպ պարունակող նույնականացման քարտ,
  • բջջային նույնականացման SIM քարտ (eSIM բջջային հեռախոսների համար կիրառելի չէ)։

Ծածկագրերի մասին

  • չիպ պարունակող նույնականացման քարտի դեպքում դա PIN և PUK ծածկագրերն են, որոնք տրամադրվում են քարտի հետ թղթային տարբերակով.
  • բջջային նույնականացման SIM քարտի դեպքում՝ 6-անիշ ծածկագիրն է, որը գեներացնում ենք բջջային օպերատորի գրասենյակում mID ակտիվացնելիս։

Ի՞նչ է մեզ անհրաժեշտ «ԵսԵմ» ազգային նույնականացման հարթակից օգտվելու համար.

 «ԵսԵմ» ազգային նույնականացման հարթակից օգտվելու համար անհրաժեշտ է.

  • Չիպ պարունակող նույնականացման քարտ
  • բջջային նույնականացման SIM քարտ (eSIM բջջային հեռախոսների համար կիրառելի չէ)։

Ի դեպ՝

  • Չիպ պարունակող նույնականացման քարտը (հավաստագրերը) անհրաժեշտ է ակտիվացնել PIN և PUK ծածկագրերով (https://ekeng.am/hy/pin_code_activation)
  • բջջային նույնականացման SIM քարտի (mID) ակտիվացումը (հավաստագրերի գեներացումը) կատարվում է բջջային օպերատորի գրասենյակում նույնականացման քարտի (չիպով կամ առանց չիպի) առկայության դեպքում)։

«ԵսԵմ» ազգային նույնականացման հարթակ

«ԵսԵՄ» ազգային նույնականացման հարթակը միջոց է ցանկացած պետական հարթակ մեր կողմից մուտք գործելիս նույնականացվելու համար։ Այն ապահովում է մեր տվյալների անվտանգությունը։

Ինչպե՞ս պետք է հայտարարագիր ներկայացնեն ՀՀ քաղաքացիները

ՀՀ քաղաքացիները «Ֆիզիկական անձանց էլեկտրոնային ծառայությունների միասնական համակարգ» մուտք են գործում և հայտարարագիր են ներկայացնում «ԵսԵմ» ազգային նույնականացման հարթակի միջոցով։

Հիշի՛ր՝ ակտիվ էլեկտրոնային թվային ստորագրությունը ՊԱՐՏԱԴԻՐ է։

Ինչպե՞ս պետք է հայտարարագիր ներկայացնեն ՀՀ քաղաքացիները

Անհրաժեշտ է

մուտք գործել «Ֆիզիկական անձանց էլեկտրոնային ծառայությունների միասնական համակարգ»

Տալ համաձայնություն «Օգտագործողի համաձայնագրին և տվյալների պահպանման քաղաքականությանը»

մուտք գործել  «ԵսԵմ» համակարգի միջոցով «Անձնական էջ»

Լրացնել հայտարարագիրը

Թվային էլեկտրոնային ստորագրությամբ հաստատել այն

Հանձնել հայտարարագիրը

Ինչպես կարող է ոչ ռեզիդենտը ստանա էլեկտրոնային թվային ստորագրություն

ՀԾՀ-ի (հանրային ծառայությունների համարանիշ) վերաբերյալ տեղեկանք ունենալու դեպքում

ոչ ռեզիդենտը պետք է support@ekeng.am էլփոստի հասցեին ուղարկի կամ www.ekeng.am/hy/e_sign կայքով ներկայացնի իր կացության քարտի կամ անձնագրի տվյալները, ՀԾՀ-ի վերաբերյալ տեղեկանքը և ծառայության համար կատարված վճարումը հավաստող անդորրագիրը։

ՀԾՀ-ի վերաբերյալ տեղեկանք չունենալու դեպքում

ոչ ռեզիդենտը պետք է դիմի ՊԵԿ-ի՝ հարկ վճարողների սպասարկման բաժիններ։ ՊԵԿ-ի աշխատակիցը դիմողի ՀՎՀՀ-ն և պահանջվող այլ տվյալները կտրամադրի «ԷԿԵՆԳ» ՓԲԸ-ին, որի հիման վրա հաճախորդը կստանա թվային էլեկտրոնային ստորագրություն։

 

Ի՞նչ է թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը

Թվային էլեկտրոնային  ստորագրությունը էլեկտրոնային փաստաթղթի իսկության, ամբողջականության և վավերականության հավաստիացումն է։

Ինչպե՞ս ակտիվացնել թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը

Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է ծանոթանալ https://ekeng.am/hy/e_sign կայքում ներկայացված պայմաններին, մասնավորապես հրապարակային պայմանագրին, ապա կատարել վճարում 3000 ՀՀ դրամի չափով https://ekeng.am/hy/payments կայքում ներկայացված ցանկացած վճարային մեխանիզմով։

 

Սմարթֆոնի հավելվածով նույնականացում և ստորագրություն (xID)

Կարո՞ղ է օտարերկրյա քաղաքացին ձեռք բերել xID լուծում

Այո։ Օտարերկրյա քաղաքացին, ով ունի Հանրային ծառայությունների համարանիշ կարող է ձեռք բերել  xID։ Նախ՝ անհրաժեշտ է այցելել Օպերատորի գրասեյակ (այցը անհրաժեշտ է նախապես ամրագրել՝ https://e-request.am/hy/e-letter/queuing) և ներկայացնել անձը հաստատող վավեր փաստաթուղթ, որից հետո կարող եք ինքնուրույն անցնել գրանցման գործընթացը։

Մոռացել եմ PIN/PUK կոդերը, ինչպե՞ս կարող եմ վերականգնել

PIN կոդերը կարող եք վերականգնել PUK կոդի օգնությամբ։

Եթե մոռացել եք նաև PUK կոդ, ապա պետք է դիմել Օպերատորին՝ ապակտիվացնելու հաշիվը, որից հետո անհրաժեշտ կլինի անցնել գրանցման գործընթացը նորից և սահմանել նոր PIN և PUK կոդեր։

Ինչպե՞ս կարող եմ ձեռք բերել

Անհրաժեշտ է սմարթֆոնում ունենալ հավելվածը, ներբեռնելու 

համար սկանավորեք QR կոդը։

 

Գրանցվել կարող եք՝

  • Հավելվածում անձը հաստատող տվյալներ ներկայացնելու և կենդանության ստուգում անցնելու միջոցով,

  • Օպերատորի գրասենյակ այցելելու միջոցով։

  

Ինչպե՞ս գրանցվեմ հավելվածում, որո՞նք են քայլերը

Գրանցվելու համար կարող եք հավելվածում ներկայացնել Ձեր անձը հաստատող փաստաթղթի (անձնագիր, բիոմետրիկ անձնագիր, նույնականացման քարտ) տվյալները և անցնել կենդանության ստուգում։ 

Այս տարբերակի դեպքում կպահանջվի

  • Սկանավորել փաստաթղթի MRZ կոդը կամ դրանք լրացնել ձեռքով։ Անհրաժեշտ է լրացնել ուշադիր, քանի որ տրամադրված տվյալները ստուգվելու են Ոստիկանության Բնակչության պետական ռեգիստրի տվյալների հետ

  • անցնել կենդանության ստուգում՝ հետևելով հավելվածի հրահանգներին
  • հաստատել հեռախոսահամարը և սահմանել PIN կոդեր՝ xID համար

Որտե՞ղ է օպերատորի գրասենյակը և ե՞րբ կարող եմ այցելել՝ xID ակտիվացնելու համար

Համակարգի օպերատորի՝ “ԷԿԵՆԳ” ՓԲԸ գրասենյակը գտնվում է հետևյալ հասցեում՝ ՀՀ, ք. Երևան 0010, Տիգրան Մեծի 4, 5-րդ հարկ։ Այցելելու համար անհրաժեշտ է նախապես հերթագրվել Էլեկտրոնային հարցումների միասնական հարթակի միջոցով՝ https://e-request.am/hy/e-letter/queuing։

ՀԻՇԵՔ՝ xID-ն օպերատորի գրասենյակում ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է ներկայանալ անձը հաստատող վավեր փաստաթղթով, ինչպես նաև սմարթֆոնում ունենալ ներբեռնված հավելվածը։

Ինչքա՞ն է կազմում xID ծառայության վճարը

Էլեկտրոնային փաստաթղթերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել էլեկտրոնային ստորագրությունը։ Ծառայության տարեկան գումարը կազմում է 3000 դրամ։ 

xID հավելվածի կիրառման համար հավելյալ վճար չի գանձվում։

Այսպիսով Դուք՝

  • Անվճար կարող եք նույնականանալ հարթակներում
  • Փաստաթղթեր ստորագրելու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել ստորագրությունը։ Ստացվում է՝ ստորագրությունն ակտիվացնելու դեպքում կարող եք ստորագրել և՛ xID, և՛ eID (նույնականացման քարտով՝ քարտ կարդացող սարքի օգնությամբ), և՛ mID (բջջային նույնականացման քարտով) տարբերակներով։

Անվտա՞նգ է xID-ն

Այո, xID-ն բարձր անվտանգություն ունեցող նույնականացման և էլեկտրոնային ստորագրության գործիք է։ Տեխնոլոգիայի հիմքում դրված են հետևյալ սկզբունքները՝

  • “Գիտես միայն դու”՝ PIN կոդերը, բացի Ձեզնից ոչ ոք չգիտի դրանք,
  • “Տնօրինում ես միայն դու”՝ անհատական բանալու (private key) կտորը՝ հատվածը պահվում է Ձեր սմարթֆոնում,
  • xID PIN կոդերը չեն պահպանվում սմարթֆոնում, հետևաբար նույնիսկ հեռախոսը գողանալու դեպքում Ձեր գաղտնաբառերին հասանելություն չեն կարող ունենալ։

 

xID-ն անվտանգ և ապահով օգտագործելու համար՝

  • Երբեք ոչ մեկի մի փոխանցեք Ձեր PIN կոդերը,
  • PIN կոդը հավաքելու ծանուցում ստանալիս համոզվեք որ գործողության նախաձեռնողը հենց Դուք եք,
  • Պահպանեք Ձեր հեռախոսը, կիրառեք էկրանի բլոկավորման ֆունկցիան և հետևեք անվտանգության հիմնական կանոններին։

Ի՞նչ տվյալներ են հավաքագրվում հավելվածի կողմից և ինչպե՞ս են պաշտպանվում իմ անձնական տվյալներ

Համակարգի անձնական տվյալների պաշտպանության և գաղտնիության քաղաքականության մեջ սահմանված են տվյալների հավաքագրման, պահպանման և փոխանցման պայմանները։ Խնդրում ենք ուշադիր կարդալ քաղաքականությունը, ինչպես նաև հետևել դրանում կատարվող փոփոխություններին։ 

Ի՞նչ են PIN և PUK կոդերը

xID հավելվածում գրանցվելով՝ Դուք սահմանում եք

  • երկու PIN կոդ՝ մեկը էլեկտրոնային ստորագրության համար, մյուսը՝ հարթակներում նույնականացման,
  • PUK կոդ՝  PIN կոդերը փոխելու կամ վերականգնելու համար։

Անհրաժեշտ է սահմանել Ձեզ համար հեշտ հիշելի PIN կոդեր, որ անհրաժեշտություն չունենաք դրանք ինչ-որ տեղ գրելու։ Միաժամանակ, խուսափեք Ձեր (ընտանիքի անդամի) ծննդյան ամսաթիվը, կամ շատ պարզ ( օր՝ 0000,1234) կոդեր սահմանելուց։

ՀԻՇԵՔ՝ PIN և PUK կոդերը չի կարելի տրամադրել այլ անձի։

Կորցրել եմ/գողացել են հեռախոսս, ի՞նչ պետք է անեմ, ինչպե՞ս կարող եմ ապակտիվացնել xID-ն

Ձեր անունից xID-ն կիրառելու համար անհրաժեշտ կլինի իմանալ նաև այն PIN կոդը, որը Դուք եք սահմանել և գիտեք միայն Դուք։ 

Այնուամենայնիվ, նման դեպքերում, երբ հեռախոսը կորցրել եք, անհրաժեշտ է անհապաղ դիմել հարթակի օպերատորին ապակտիվացման համար։

Նոր հեռախոսում xID ակտիվացման համար անհրաժեշտ կլինի նորից անցնել գրանցման գործընթացը։

xID-ի PIN/PUK կոդերը հայտնի են դարձել այլ մարդու, ինչպե՞ս կարող եմ փոխել դրանք

PIN կոդերը կարող եք փոխել PUK կոդի օգնությամբ։

Եթե այլ անձ գիտի նաև Ձեր PUK կոդը, ապա անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ քայլերը՝

  • դիմել Օպերատորին՝ հաշիվն ապակտիվացնելու համար,
  • որից գրանցվել՝ սահմանելով նոր PIN և PUK կոդեր։

Ե՞րբ է անհրաժեշտ թարմացնել xID-ն, ո՞րն է դրա նպատակը և ինչպե՞ս կարող եմ անել

xID հավաստագրերը թողարկվում են երկու տարի ժամկետով։ Հաշվի առնելով, որ էլեկտրոնային ստորագրությունը իրավական առումով հավասարազոր է ձեռքով ստորագրվածին՝ անհրաժեշտ է համոզվել, որ այն անձը ով Ձեր անունից հանդես է գալիս հենց Դուք եք։ 

Դուք կստանաք ծանուցում այն մասին, որ շուտով կավարտվի Ձեր xID վավերականության ժամկետը։ Ժամկետը լրանալուց հետո Դուք այլևս չեք կարողանա ստորագրել փաստաթղթեր և նույնականանալ հարթակներում։ 

xID գործառույթները վերականգնելու համար անհրաժեշտ է նորից հավաստել ինքնությունը՝ ինչպես առաջին գրանցման ժամանակ։

Ի՞նչ է xID-ն

xID-ն բջջային հավելված է՝ սմարթֆոնի միջոցով նույնականացման գործիք, որը հնարավորություն է տալիս ստորագրել էլեկտրոնային փաստաթղթեր և առցանց նույնականանալ հարթակներում։ 

xID գործիքի միջոցով ստորագրված փաստաթղթերը նույն իրավական նշանակությունն ունեն, ինչ ձեռագիր ստորագրվածը։

Էլեկտրոնային փաստաթղթերի ստուգումը

Ինչու եմ ստանում Recoverable Error MS Office փաստաթղթերում

MS Office փաստաթղթերի ստորագրումից հետո առաջացած Recoverable Error հաղորդագրությունը հեռացնելու նպատակով  անհրաժեշտ է տեղադրել հանրային հավաստագրերը:

Վերոնշյալ լուծումն արդյունավետ չէ միայն MS Office 2016 տարբերակի դեպքում: Այս պարագայում հավաստագրերն անհրաժեշտ է ներառել  ոչ թե Trusted Root Certification Authorities  այլ Trusted People  թղթապանակում:

Քայլերն են՝

Crypto Card Monitor ծրագրում կրկնակի սեղմել ARMID (AuthPIN) տողը, այնուհետև՝ Certificate: X.509 հավաստագիրը, բացված պատուհանում  նշել  Install -> Next -> Place all certificates in the following store-> Browse  և ընտրել  Trusted People ->Next->Finish:  Նույն գործողություններն իրականացնել նաև ARMID (SignPIN) տողի համար:

Նկարն՝ ըստ քայլերի հաջորդականության.

Անհրաժեշտության դեպքում՝ վերաբեռնել համակարգիչը:

Ինչպես ստուգել էլ.ստորագրությունը PDF և MS Word փաստաթղթերում

PDF փաստաթղթերում էլ. թվային ստորագրությունը ստուգելու համար էջի վերին աջ հատվածում սեղմել Signature Panel կոճակը և փաստաթղթի ձախ մասից մկնիկի աջ սեղմակով սեղմել ստորագրության վրա -> Show Signature Properties ->Show Signer’s Certificate: Բացված պատուհանում կարելի է տեսնել էլ. թվային ստորագրության մանրամասները:



MS Word փաստաթղթում էլ.ստորագրության ստուգման քայլերին կարող եք ծանոթանալ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ - ում:

Նույնականացման քարտի ծրագրային հարցեր

Ինչպես ներառել հավաստագիրը Adobe ծրագրի վստահված հավաստագրերի ցուցակում

Հավաստագիրը Adobe ծրագրի վստահված հավաստագրերի ցուցակում ներառելու համար անհրաժեշտ է մկնիկի աջ կոճակով սեղմել ստորագրության վրա, ընտրել  Validate Signature -> Signature Properties -> Show Certificate -> Trust - Add to trusted Identities ->OK:              

Բացված Import Contact Settings պատուհանում նշել  Use this certificate as a trusted root  և  Certified documents նշման ակտիվ դաշտերը (checkbox):  Տես՝ նկարը.


Ինչու՞ եմ ստանում «Signature 1» հաղորդագրությունը` ստորագրված հաշվետվությունը հարկային համակարգ բեռնելիս

Խնդիրը պայմանավորված է ստորև նշված պատճառներից որևէ մեկով՝

1. ստորագրությունն ակտիվ չէ, քանի որ սպասարկման վճարը չի կատարվել,

2. ձեռք եք բերել երկրորդ նույնականացման քարտը, որի վերագրանցման համար անհրաժեշտ է դիմել ԷԿԵՆԳ ընկերությանը,

3. եթե ստորագրությունն ակտիվ է, սակայն հաշվետվությունը չի բեռնվում, անհրաժեշտ է բեռնումն իրականացնել տարբեր բրաուզերներով (Google Chrome, Mozilla Firefox և այլն):

Ինչպե՞ս փոփոխել էլեկտրոնային ստորագրության տեղը և տեսքը PDF ֆայլերում

PDF ֆայլերում էլեկտրոնային ստորագրության դիրքը և չափերը փոփոխելու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել Visible Signature հատվածը և սեղմել Settings կոճակը: Բացված Visible Signature Settings պատուհանում սեղմելով Preview and Select կոճակի վրա` մկնիկի ձախ սեղմակով անհրաժեշտ է նշել ստորագրության չափը և տեղը էջի վրա:

Ստորագրության տեսքը փոփոխելու համար Visible Signature Settings պատուհանում Display տողում անհրաժեշտ է նշել առաջարկվող տարբերակներից որևէ մեկը:

Ինչպե՞ս կարող են 2 կամ ավել անձինք ստորագրել PDF փաստաթուղթը

Միևնույն փաստաթուղթը 2 կամ ավել անձանց կողմից ստորագրելու համար անհրաժեշտ է քարտ կարդացող սարքից հանել տվյալ նույնականացման քարտը, տեղադրել հաջորդ քարտը և JSignPdf ծրագրում սեղմել Load Keys կոճակը:

Անհրաժեշտության դեպքում ընտրել տվյալ ստորագրող անձի հավաստագիրը Key alias տողի բացվող ցանկից: Input PDF file տողում սեղմել Browse կոճակը և ընտրել արդեն ստորագրված “_signed” վերջածանցով ֆայլը:

Ուշադրություն. անհրաժեշտ է նշել Append Signature to existing one հատվածը, այլապես հաջորդող ստորագրությունը կտեղադրվի` ջնջելով նախորդը:
Ստորագրելուց հետո անհրաժեշտ է բացել ստորագրված փաստաթուղթը և համոզվել, որ առկա են և՛ հարկային ծառայության, և՛ տվյալ անձի/անձանց ստորագրությունները:

 

Ինչպես տեղադրել 2 գրաֆիկական ստորագրություն Word փաստաթղթում

MS Word փաստաթղթում 2 անձանց գրաֆիկական ստորագրությունը տեղադրելու համար անհրաժեշտ է նախապես կողք կողքի (կամ այն մասում, ուր անհրաժեշտ է) ներմուծել՝ Insert  մենյու->  Signature Line -> Microsoft Office Signature Line -> Signature Setup պատուհանը և սեղմել OK: 

Առաջին  X______   տողի վրա ստորագրել առաջին  ստորագրությամբ (մկնիկի ձախ սեղմակով ընտրել Sign -> OK -> ներմուծել  անուն, ազգանուն կամ  սեղմել Select Image՝ բեռնելով  ստորագրության նկարը -> նշել Sign – > մուտքագրել PIN կոդը-> սեղմել OK), այնուհետև տեղադրել 2-րդ անձի  քարտը, սպասել հավաստագրի ակտիվացմանը  և  ստորագրել՝ "Sign" պատուհանում նախապես սեղմելով "change" կոճակը և ընտրելով տվյալ անձի հավաստագիրը:

Ինչպե՞ս ստորագրել MS Word փաստաթուղթը 2 անձանց կողմից

MS Word փաստաթուղթը 2 կամ ավելի  անձանց կողմից ստորագրելու համար անհրաժեշտ է քարտ կարդացող սարքից հանել տվյալ նույնականացման քարտը և տեղադրել 2-րդ քարտը,  սպասել հավաստագրի բեռնմանը՝ կատարելով նույն քայլերը` ներմուծել file®protect document®add a digital signature….. և ստորագրել՝ երկրորդ քարտով ստորագրելիս "Sign" պատուհանում նախապես սեղմելով "change" կոճակը և ընտրելով տվյալ անձի հավաստագիրը:

Ուշադրություն.   Որպեսզի փաստաթուղթը չհամարվի անվավեր, քանի որ ստորագրելուց հետո այն հնարավոր չէ ենթարկել փոփոխության, անհրաժեշտ է`

  •          առաջին անգամ MS Word փաստաթուղթ  ստորագրելիս նախապես սեղմել ‘’save’’ կոճակը, այնուհետև  ստորագրել:
  •          երկու կամ ավելի անձանց կողմից ստորագրված փաստաթուղթը ստորագրելուց հետո փակել՝ առանց սեղմելու ‘’save as’’ կոճակը:

Ինչու՞ չի բեռնվում հավաստագիրը` Load Keys կոճակը սեղմելիս

Եթե նույնականացման քարտը տեղադրելուց հետո JSignPdf ծրագրում Load Keys կոճակը սեղմելիս հավաստագիրը չի բեռնվում, ապա խորհուրդ է տրվում Keystore type տողում WINDOWS-MY փոխել WINDOWS ROOT -ի, սեղմել Load Keys, անտեսել ստացվող հաղորդագրությունը, այնուհետև կրկին ընտրել WINDOWS-MY և կրկին սեղմել Load Keys:

Ուշադրություն. անհրաժեշտ է ստուգել նաև համակարգչի ժամը և ամսաթիվը:

Ինչպես ստորագրել Word փաստաթուղթը յուրաքանչյուր էջում

Word փաստաթղթի յուրաքանչյուր էջում ստորագրություն տեղադրելու համար անհրաժեշտ է բոլոր էջերում նախապես ներմուծել՝  Insert  մենյու->  Signature Line -> Microsoft Office Signature Line -> Signature Setup պատուհանը և  սեղմել OK:  Յուրաքանչյուր էջում առաջացած  X______   տողերի վրա  մկնիկի ձախ սեղմակով ընտրել Sign -> OK -> ներմուծել  անուն, ազգանուն կամ  սեղմել Select Image՝ բեռնելով  ստորագրության նկարը -> նշել Sign – > մուտքագրել PIN կոդը-> սեղմել OK:


Ինչպես եմ ստուգում ստորագրության ժամը Word կամ Excel փաստաթղթում

MS Word / Excel ֆայլեր ստորագրելիս ստորագրության օրվա, ժամի և այլ մանրամասն տվյալների արտացոլման նպատակով անհրաժեշտ է ֆայլի աջ հատվածում՝ ստորագրությունների սյունակում մկնիկի աջ սեղմակով սեղմել ստորագրության վրա և ընտրել Signature Details տարբերակը։

Բացված պատուհանում ընտրում ենք See the additional signing information… տարբերակը։


Ինչո՞ւ եմ ստանում սխալի հաղորդագրություն MS Office ծրագրերում էլ.ստորագրության ծառայության ակտիվացումից հետո

Էլ.ստորագրության ծառայության ակտիվացումից հետո, եթե կասեցված հավաստագրով նախապես իրականացրել եք ստորագրման փորձեր, հնարավոր է, որ Ձեր համակարգչի հիշողության (cache) մեջ պահպանված լինի հավաստագրի հին կարգավիճակը, որի հետևանքով Microsoft Office ծրագրերում էլ. ստորագրություն  կիրառելիս չցուցադրվի հավաստագիրը կամ  ստացվեն «select another certificate» և նմանատիպ այլ հաղորդագրություններ։

Սովորաբար համակարգչի cache-ը թարմացվում է 24 ժամվա ընթացքում։  

Խնդիրն անմիջապես լուծելու նպատակով առաջարկվում է, համակարգչի վրա ունենալով ադմինիստրատորի արտոնություններ, սեղմել start, հավաքել cmd, մկնիկի աջ սեղմակով նշել -> run as administrator -> բացված պատուհանում պետք է հավաքել հետևյալ հրամանները․

  • certutil -setreg chain\ChainCacheResyncFiletime @now
  • certutil -urlcache * delete
  • net stop cryptsvc
  • net start cryptsvc

Ինչու՞ եմ ստանում Validation Error հաղորդագրությունը MS Office ֆայլեր ստորագրելիս

MS Office ֆայլեր ստորագրելուց հետո Validation Error հաղորդագրություն ստանալու դեպքում անհրաժեշտ է բեռնել հանրային հավաստագրերը և տեղադրել համակարգչում:

Ինչու՞ եմ MS Office 2010 փաստաթուղթ ստորագրելիս ստանում «Your Signature could not be added to the document» հաղորդագրությունը

Եթե MS Office 2010 փաստաթուղթ ստորագրելիս ստանում եք վերոնշյալ հաղորդագրությունը, ապա անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ քայլերը.

Start -> Programs -> Microsoft Office -> մկնիկի աջ սեղմակով սեղմել Microsoft Office Word 2010 -ի վրա, սեղմել Properties և նշել Compatibilty: Նշել Run հատվածը (checkbox) և ընտրել Windows XP (Service Pack 3), որից հետո սեղմել OK: